Nybadad

Nu är jag tillbaka på rummet efter ett härligt bad och egen vattengymnastik. Det är 32 grader i bassängen så det är verkligen skönt att ligga i en stund.

Nu har vi bestämt att Kent kommer upp i helgen trots att det var dyrare än vad vi räknat med. Det skulle väl vara höjden av snålhet om vi inte unnade oss det. - Vad pratar vi om för pengar sa Kent. Jag hörde själv hur dumt det lät när vi pratade om att backa för 1000 kr. Ja dumsnål kan man bli ibland.

Det är inte den allra bästa maten här. Lunchen i dag var helt ok, det var en vegetarisk lasange men är det nyttigt och bra mat för de som behöver viktminska och för diabetiker? Jag tycker att det verkar vara helt fel.
Längtar redan efter vanlig mat, främst fisk. Eventuellt ska dom börja servera fisk här. Landstinget har tagit beslut att dom ska lyfta frågan och ta ett beslut. Det är landstinget det.

Längtar även efter familjen. Jag måste ju vara den hönsigaste mamma som finns. Man brukar säga att barnen ska klipp navelsträngen. Ja det har mina barn gjort, men har jag.

Längtar även barnbarnen.
Vi var och tittade på Hannes när han var med på innebandy kupp för någon helg sedan. Han var jätteduktig, farmor var stolt som bara den.

Nu ska jag ringa till Micke, har inte pratat med honom något den här veckan. Hoppas att han har tid med mig.

Fina duktiga Hannes.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0