Nu återstår bara sängen

Har packat upp min enorma packning nu. Helt otroligt men galgarna jag tog med hemifrån samt dom som fanns här räckte till alla mina klänningar och koftor. Jag kan absolut inte packa normalt, jag tar med alldeles för mycket. Bättre det än för lite tycker jag. Jag hade två fulla resväskor samt en väska med skor med mig.

Dagen har innehållit en hel del information, inga fysiska aktiviteter i dag. I morgon börjar dagen med vattengymnastik redan klockan 07:15.

Här serverad inte kaffe och jag hade glömt att ta med det hemifrån så det fick bli en kort resa till Långsele. Kaffe är ett måste två till tre gånger per dag, annars knackar huvudvärken igång.

Vi har planerat att Kent ska komma hit och hälsa på båda helgerna. Jag vill verkligen att han kommer. På eftermiddagen i dag gick jag för att höra vad det kostar och fick då en mindre chock. Kommande helg är det öppet för alla och då får Kent inte anhörigpriset som är ca 900 kr utan han måste betala samma pris som helggästerna 1840 kr. Det tycker jag är orimligt för en grönsaksmeny och delat rum med mig. Det innebär att hans besök kommer att kosta totalt 2840 kr. Jag har framfört mitt missnöje, får se om dom kan göra något åt priset. 900 kr per helg är helt ok. Jag tror inte att Kent är så intresserad att vara med på helgen aktiviteter som bl.a är julpyssel till självkostnadspris på lördag eftermiddag. Skulle inte tro det :)

Nu ligger jag på sängen och tittar på TV. Tänk att det som brukar kännas så trist på hotell nu känns otroligt lyxigt.

Ha det bra, vi hörs i morgon.

Min fina Kent och en av mina fullproppade resväskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0