Heltrött

Vilken urtrist sjukdom jag har drabbats av. Jag är helt säker på att min dåliga dag i går beror på min diabetes. Tänk att alltid behöva straffas för att man lever ett normalt liv.

Helgen var mycket bra. Det var inga större utsvävningar annat än vanlig mat och i normala mängder. Det blev väl en felaktig macka och lite potatis för mycket. Det ska tydligen uteslutas helt nu för tiden.

I dag har det bara varit sallad och en grov macka till middag. Jag känner mig bättre i dag men sjukt trött.

Har inte varit på någon runda i kväll heller, har fått så ont i höften. Undra om det är höftkulan nu också. Skulle inte förvåna mig.

Jag funderar allvarligt på att göra en magoperation på på en privat klinik. Min läkare hade gärna pga mitt hälsotillstånd skickar en remiss till en operation om jag inte var för smal. Det är ganska sjukt, en som är 10 - 15 kilo tyngre men som mår bra får en gratis operation man jag som behöver en för hälsan räknas inte som tillräckligt sjuk för att jag väger för lite. Konstigt.

Jag pratade med Kent om operation men han avråder mig. Du kan väl banta själv i stället. Ja visst, men ska jag gå ner i vikt verkar det som det är ren svält som ska till.

Just nu är det inte så kul, tycker nästan lite synd om mig själv. Snart ska jag tillbaka till Österåsen igen:((. Vore det inte bättre att få lägga sig på bordet hos doktorn. Det skulle gå snabbare i alla fall.

Jag ska surfa runt lite för att se vad en operation kosta. Det lockar verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0