Fullt schema

I dag är det inte mycket luft i schemat. Det är nästan som värsta skolschemat med korta raster mellan passen.

Det första som var allmän info om diabetes är nu avklarat. Jag minns när barnen var små att dom ofta var trötta och griniga när jag hämtade på dagis. Det var gnäll fram tills middagen var avklarad. Nu vet jag varför, troligast ett lågt blodsocker. Tips till er alla med dagisbarn, "tryck i dom" ;) en banan på hemväg så blir det säkert en lugnare kväll.

Dagens schema innehåller även meditation och Qi Gong och styrkeinfo. Det blir helt perfekt när vädret inte tillåter skogsvandring.

Nej nu hinner jag inte mer. Måste hasta iväg till nästa pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0