Söndag

Ja då var jag ensam igen men det går bra. Vi har haft en mycket bra helg tillsammans Kent och jag.

I dag började vi med en timma i gymmet och sedan promenad i skogen drygt en timma. Vi skulle gå en runda på drygt 5 km men fick vända. Det var isigt som bara den och naturligtvis måste jag ramla. Varför ramlat bara jag och aldrig Kent, konstigt eller ;). Jag slog mig inte så illa så vi kunde vända och gå en annan väg som inte var lika isig.

Nu har det varit ett vattengympapass. Jag känner mig verkligen nöjd med mina insatser men får ändå ingen ordning på sockret som var över 13 i morse. Det kommer säkert det också bara jag ser tiden an.

Jag har laddat ner en app som heter RunKeeper, den passar mig som är tävlingsmänniska perfekt. Jag ska alltid göra allt lite bättre, lite mer mm nästa gång jag gör det. Den kommer verkligen att trigga mig.

Nu är det snart soppmiddag igen och därefter fortsätter berättelsen om Österåsen.

Ha en riktigt fin 2:a advent.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0