Snart är allt klart

Nu har jag gjort revbensspjäll och rödbetssallad. Allt går som en dans i köket trots min onda fot. Nu är det bara sista putsen i huset så är allt klart.

Just nu håller jag på att sova ner vår lilla baby Kid för att få lite lugn och ro. Det är helt otroligt vilken vovve vi har. Han ska ligga alldeles bredvid mig eller helst uppe på mig i sängen, under täcket.

Pratade nyss med Cicci. Hon är ute i Birsta och hade fastnat i en kö när hon varit på Bauhause. Nu kan jag inte prata mer sa hon, dom bjuder alla i kön på kaffe. Helt otroligt vilken kaos det blir dagarna före jul. Skönt att jag inte måste ut för uträtta något.

Önskar er alla en riktigt God Jul
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0