Sjukskriven några dagar

Började dagen med en rask runda på drygt 3 kilometer, kände mig riktigt nöjd.

Kvart över 10 var jag till min läkare. Han tyckte att jag gjorde rätt som lämnade Österåsen när jag upplevde det som jag gjorde. Jag kommer att vara hemma från jobbet som planerat till den 19 december.

Efter läkarbesöket var det grötfrukost hos Petra. Kornmjölsgröt, riktigt gott. Ja lite nya vanor har jag allt med min från min vistelse på Österåsen. Det syns även på vågen till min stora glädje.

På eftermiddagen hade jag lite julpyssel och gjorde julblommor. Det är underbart att få vara hemma igen och bara stöka på.

Nu har vi varit och tittat på en hundvalp. Oj oj vad söt han var. Jag känner hur modeskänslorna blommar upp för fullt.

Kvällen blir i det lugna tecknet, kanske åker julgardinerna upp vi får se.
.


Kommentarer
Postat av: Eva

vilken sötnos, var rädd om dig Annica och ta nu väl hand om dig

2011-12-07 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0