Rolig dag

I dag har jag verkligen haft en kanon dag med Petra och Tova.

Vi var på Himlabadet tillsammans. Det var första gången på evigheter som jag var i ett badhus. Jag brukar inte vilja vara avklädd på offentliga ställen nu för tiden, undantaget när vi är utomlands.

Jag chockade nog Petra när jag sa att jag gärna följer med.

Det var mycket fint på badet, fanns massor att göra. Vi hade så otroligt roligt tillsammans. Jag har nog skrattat mer i dag än vad jag gjort under hela det gångna året. Det är nog den bästa medicinen för mig just nu.

Efter nästan 4 timmar med bad och lunch var jag helt slut. Nu sitter jag i soffan och känner mig härligt nöjd och trött.

Tack Petra och Tova för en kanonbra dag.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0