Ledig tisdag och onsdag.

I dag har jag varit ledig. Har inte gjort något vettigt utan bara kopplat av. Har börjat läsa Zlatans bok, mycket bra. Han lämnar verkligen ut sig i boken. Jag kommer igen med en resumé när jag har läst ut den.

När Kent kom hem var vi ner till stugan och tittade till. Där var allt i sin ordning. Dagmar hade bara tagit med sig strömmen när hon drog förbi. I år har vi tömt frysen och stängt av den så det är inget som blir förstört. Skönt för alla strömlösa att det inte är så kallt.

Vi var också en sväng till Petra. Hon har ett tak över veden som blåst ner så Kent och Tomas har fixat det på plats igen.

Nu har jag surfar runt en stund och tittat på GI recept. Måste ta tag i vikt och hälsa och reparera det som julen ställt till med. Ska försöka med GI igen men en magrare variant. Jag mår inte bra när det blir för fett.

Det är snart dags för beach 2012, den börjar för vår del redan den 16 februari då vi åker på vår årliga vintersemester till Thailand. I år blir vi borta en månad, åh vad jag längtar.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0