Låg i dag

Men hög i sockret. Här har jag varit duktig så länge och så tappar jag kontrollen i går och är i barnbarnas godispåsar. Det har jag fått känna av hela dagen i dag. Hur kan jag vara så dum, ja ja jag lär väl mig med tiden.

I kväll är Petra hos oss, hon har jobbat i dag och ville bli bjuden på middag.

Det är skönt att hon är med Kid ett tag. Han vill vara nära hela tiden och han måste ju vänja sig med henne också. Tanken är att vi ska ha ett gemensamt ansvar för honom.

Varför en Chihuahua, jo först och främst att han är liten. För det andra, ingen hårig päls som skräpar ner i möbler och drar in skräp utifrån. För det tredje, en stor hund i liten förpackning. Ingen nervös rädd liten hund som inte kan vara med barn. Han är också lätt att ha med i husbilen, hoppas jag. Han kan åka mc i en hundväska har jag intalat mig. När vi hade Theo och skulle till ex stugan så åkte ofta Kent mc och jag och Theo kom efter i bilen. Det kändes lite onödigt. Ja valet av ras är riktigt genomtänkt.

Här sitter han i soffan. Han får vara överallt utom på borden.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0