Körunderhållning

Tog mig i kragen och gick iväg för att få lite gemenskap och underhållning.

Gla-kören skull underhålla oss med sina sånger. Det började bra, dom var riktigt duktiga. Så plötsligt hör jag att dom börjar sjunga Halleluja, då brister allt och jag skyndar därifrån. Den sången hade vi på mamma begravning och det blev för mycket i dag.

När jag ligger på rummet och gråter kommer det ett SMS från en kollega i Stockholm. Ett mycket fint SMS som börjar med - Hej min favvo, det innehöll många värmande ord och kramar. Tusen tack Patrik, du räddade min kväll.

Det är så underbart med vänner, riktiga vänner. Dom ska man verkligen vara rädd om. Jag är rädd om många vänner och himla rädd om dig Patrik.

Nu känns allt mycket bättre. Kram till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0