Julledigt

Nu har jag gått på min julledighet, jobbar igen den 29 december. Det känns riktigt lyxigt med semester jag som nyss har varit ledig så länge.

I kväll har jag lagt in sillen och stekt köttbullarna. Jag blandade buljong i köttfärsen och dom blev riktigt goda. Nu är det inte mycket kvar att fixa.

Dennis, Katarina och Alma kom med en jättefin julblomma. Tack..... Det har kommit många julblommor i år, ja jag har nog varit riktigt snäll det gångna året.

I morgon kväll kommer allt att vara klart. Då blir det uppesittarkväll med Petra. Då får vi äntligen provsmaka all julmaten.

På julaftonen blir det fullt hus här hos oss. Det ska bli härligt att få rå om allihopa.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0