Julkväll på jobbet

I kväll har vi haft lilla julafton med jobbet. Det var mycket trevligt och mycket god mat.

Jag fick en riktigt läcker julblomma av min personal. Jag blev verkligen glad.
Tusen tack till er alla.

I måndags när jag kom tillbaka efter min sjukledighet fick jag en mycket fin och annorlunda orkidé av min fina chef Eva S.

Jag måste ju ha varit snäll i år som blir så uppvaktad.... ;))

Jag måste säga att jobbet känns helt rätt nu. Den första december blev min nya tjänst klar, jag har nu ett säljteam här i Sundsvall. Att åter arbeta med medarbetare är verkligen roligt, jag är nära min personalen och nära våra kunderna. Jag är med där det händer och där vi kan göra skillnad, det är riktigt roligt.

Nej nu måste jag sova, det kommer en ny dag i morgon som innebär jobb och sedan fackeltåg till kyrkan med de större barnbarnen som har avslutning inför jullovet.

Här är mina fina julblommor.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0