Inte som planerat

Den här dagen har inte blivit som jag planerade. Jag tänkte att det skulle vara föreläsningar varvat med fysiska aktiviteter men så blev det inte.

Det var träff om stress hela förmiddagen. Det tar på så otroligt mycket när man börjar skrapa på ytan. Det är mycket som har stoppats undan genom åren som behöver komma fram för att kunna kastas bort.

Efter lunch var det träff med diabetesgruppen. Jag ska öka min medicinering med en tablett till per dag så blir nog mina värden bättre.

Nu i kväll orkar jag inte vara med på något, känner bara för att vara ensam. Tänkte gå ner till gymet men väljer att stå över det i dag. Jag är ju faktiskt här för att komma i balans.

Jag känner mig som bilden nedan. Zebran tappar ränder och jag tappar hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0