Hemma

I dag ville jag inget mer på Österåsen. Jag blir sämre om jag stannar kvar.

Åkte dit för att få ordning på mitt socker men hamnade i en stressgrupp. Jag har inte upplevt att stressen är ett problem men det blev det där uppe. Anledningen till att jag hamnade i stressgruppen var att personalen där trodde att mina höga värden beror på stress.

Så kan det säkert vara till viss del men jag vill inte börja skrapa på min fasad och locka fram något, inte nu i alla fall.

Har ringt till min läkare i dag och ska träffa honom i morgon. Jag har även ringt Previa för ett besök där. Jag går hellre i egen terapi där jag kan lyfta på stenarna lite mer kontrollerat. Jag hade inte fixat en natt till där utan piller och det tycker inte jag är ett bra alternativ.

Kent och Petra kom upp och hämtade mig. Jag hade egen bil på plats men var inte i tillstånd att köra hem. Jag hade heller inte orkat med att packa och städat själv.

Nu har underbara Cicci och hennes familj varit här och hälsat på. Dom kom men en jättefin blomma och ett kort fullt av kärlek.

Skönt att vara hemma igen.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0