Frisk luft gör gott

När jag varit här på min första vecka beklagade jag mig när jag kom hem. Inget var bra inte ens människorna som skulle vara här samtidigt som mig.

Nu när jag varit här en vecka igen så har jag upptäckt att det många otroligt fina människor här. Jag undrar vad det berodde på att jag inte ens tyckte om människorna. Troligast var orsaken jag själv.

Det är lätt att stänga ute vänner när man inte tycker om sig själv. Det är lätt att peka mot andra med en negativ inställning i stället för att peka mot sig själv.

Hur som helst finns det många fina vänner här. En av dom såg genom mitt yttre vid lunchen och förslog att jag skulle gå med på en promenad. Hon såg att jag inte hade en bra dag i dag. Vi var 5-6 stycken som gick och pratade tillsammans. Nu känns det lite bättre igen.

Vädret är helt underbart, man kan inte förstå att vi faktiskt är inne i december.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0