Ännu en dag till handlingarna

I dag har jag varit aktiv som bara den.

Vattengymnastik 07:15, frukost (blev glad att det var kornmjölsgröt i dag, nu har det hänt grejer) och sedan ett hårt pass på löpbandet. Jag som aldrig springer upptänkte till min förvåning att jag höjt farten och joggade fram. Tänk vad mycket härligt musik kan göra. Jag förstår Petra som säger att hon inte kan leva utan musik på hög volym.

Har också varit på ett pass i mindre grupp som handlar om stress. I det forumet känner jag mig inte helt komfortabel. Men det är säkert bra. Ja mycket ska man utsätta sig för.

Nu är det långtråkigt men jag ser fram emot fredag då världens bästa Kent kommer upp till mig. Ska bli underbart att träffa honom igen, det känns som vi har varit ifrån varandra jättelänge.

Jag måste säga (och säger ofta till Kent) att jag är otroligt lyckligt att Kent är just min man. Tänk att vi har hållit ihop i framgång och motgång i hela 32 år. Det är underbart och nu kommer han och tillbringar helgen här med mig. Som ni säkert har förstått på mina beskrivningar så är det här stället inget Hasseludden direkt. Det är långt därifrån men han kommer ändå hit med glädje. Det måste bero på kärlek. Härligt.

Världens finaste Kent.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0