Pa plats i Thailand

Vi kom ner hit p[ fredag formiddag. Rsan gick bra, inga forseningar eller annat trubbel. Det som inte var sa bra var att vi hamnade vid koket och det gjorde att var var mycket spring vid var plats. Varken Kent eller jag sov nagot sa vi var riktigt trotta nar vi val var framme.

Lagenheten vi hyr ar helt ok, riktigt prisvard. Det ar ett enkelt kok och toa och dusch i forsta planet, en trappa upp har vi allrum, sovrum och treass. Vi betalar bara 1300 THB sa det ar riktigt bra. Restaurangen som lagenheten tillhor ar ocksa kanonbra.



Kokesbordet har jag pyntat, vi har till en lokal marknad och kopte blommorna i gor.



Det ar inte sa mycket utrustning men allt finns.



Allrum med TV en trappa upp. Den har vi inte rort annu.



Moppe har vi hyrt. I ar var det jag som valde modell. En heltuff tjejmoppe (som bara Kent kor).

I dag har vi varit och badat i Kata Noi pa formiddagen. Vi far ta det lite lugnt med solen, vi ar ganska roda bada tva i dag trots att vi var pa Aloe Vera massade i gar.

Pa eftermiddagen har vi varit upp till Patong och handlat lite mat bl.a. Det ar sa underbart att kunna fixa lite latt mat sjalva. Jag blir sa trott pa att man alltid maste ivag till en restaurang om man ar sugen pa nagot. Galler det bara nagra dagar sa ar det skont att ata ute. Alla maldiger i 4 veckor det blir ganska trist.

Ha det bra alla dar hemma. Jag kommer lopande att uppdatera min Blogga.

Som ni vet ar jag lite dysilektiker, brukar kolla min stavning lite extra nar jag bloggar. Den har semestern struntar jag i det, ni far ta det som det blir.

Varma (phu) halsningar Annica


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej på er!

Den där lägenheten ser ju helt ok ut, o billigt pris också! ja som jag skrivit förr: kata noi är ju härligt, imorse (måndag) hade jag -18 här sen under dan har det blivit mildare så nu är det bara -8,5...

på onsdag väntas en jävla snöstorm... tror ni har det bra där... hälsn. Anders

2010-01-25 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0