Nu ar jag pa gang med bloggningen

Hej alla dar hemma

Hej alla sma barnbarn, mormor - farmor ska skarpa sig och lagga ut mycket bilder. Typiskt att ni alla skulle titta och sa fanns det inget nytt dar. Men nu kommer det. Tank att vi har bara varit har nagra dagar och vi langtar redan efter er, hur ska det ga.

Bra Anders att du haller stallningarna hemma. Det later inte sa harligt med -18 och mycket sno igen.

I dag har vi haft en skon stranddag bara har nedanfor i Karon. Vi maste vara forsiktiga och ligga under parasoll stora delar av dagen for att inte branna oss. Vi ar fortfarande ganska ljusa och kansliga i hyn.



Stranden i Karon

Vi har traffat manga bekanta hemifran. I gar var det Marianne, Hakan och Bladet. I dag traffade vi pa ett par som har husvagnen i Hassela, hon heter Katrine och ar barnmorska. Hon lovade att ta hand om dig Petra, hon kommer hem till Sundsvall den 7 febr ;-). I kvall ska vi forsoka hitta Monica och Ero, vi far se hur det gar.



Jag njuter i det klara varma vattnet.

Har kopslar jag med en klanningsforsaljare pa stranden. Jag koper klanningar varje ar och nar jag kommer hem vill jag inte ha dom. Nasta ar gor jag likadant, aker hit utan Thaiklanningar och koper nya. Inte sa smart.

Vi brukar inte ata sa mycket thaimat, vi sager att det ar varmen och badet som lockar. Inge maten. I ar ar det helt annorlunda, bade Kent och jag vill bara ata Thaimat. Det ar bra for den ar nog betydligt nyttigare an all vasterlansk mat som tillagas har.



Lunchen blev en Massarman till Kent. Det ar biff och potatis i en soppa av cocosmjolk kryddat med curry. Lite val starkt for mig. Jag at stekta nudlar och gronsaker.

Nej nu ska jag ga upp till var lagenhet och ta en valbehovlig dusch efter en varm stranddag.

Puss och Kram till Er alla dar hemma.

Annica

 




Kommentarer
Postat av: Petra och Peter.

Hej!

vad mysigt ni har det. Peter längtar efter en riktigt massaman. =) Vi är avis på er!



Men före den 7feb har lillebror redan kommit! Haha hoppas vi här hemma i alla fall!

Ha det jättebra och ta hand om varann, det gör vi här hemma!

Puss och Kram Peter och Petra

2010-01-26 @ 13:37:50
Postat av: Anna

Åååh ni ser ut att ha det alldeles fantastiskt underbart bra :) Snart är det min tur att få njuta av värmen.



Kraaaamar!

2010-01-26 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0