Det gäller att ta nya tag

Ja - Nya tag hela tiden

Det har jag gjort, nu är jag på väg igen.

Jag har tagit fram min motionscykel, kör 5 kilometer på den varje dag. Jag har plockat fram mina gåstavar som aldrig tidigare använt och går nu flera gånger i veckan. Det känns verkligen skönt att jag har hittat startknappen igen.

Jag har också varit till doktorn igen, han tror att jag har en depression. Tror han det så är det väl kanske så det är. Har fått "lyckopiller" som ska göra mig normal igen. Än känner jag inte annat än trötthet när jag tar dom men det kommer säkert att blir bra.

Tänk att allt går att köpa, till och med lycka i små piller. Många tycker inte att man ska stoppa i sig både det ena och det andra. Jag är av den åsikten att kan man inte lösa problemen själv ska man förlita sig på dom som har kunskap, i det här fallet doktorn.

I helgen var vi nere i stugan och gjorde vinter.

Jag tycker verkligen om hösten, det är så lätt att andas. Det är så klart och fint i naturen med alla underbara färger.



Jag är nog inte så dålig när jag uppskattar dom små tingen i vardagen. Dom som gör oss lyckliga utan piller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0