Åh vad jag kommer att sakna er i Gävle

Tänk att vi inte har något kontor kvar hos er.

Det är så trist så trist. Jag har under många år gjort regelbundna arbetsresor till Gävle. Varje gång jag varit hos er har jag åkt hem full av positiv engergi. Det var alltid så glatt hos er, inget var omöjligt. Det kändes nästan som att komma hemma, när jag kom till er.

I går träffades vi för att ha en trevlig kväll tillsammans. Ja visst blev den trevlig, vi pratade om allt, skrattade och tiden bara rusade iväg.

Här kommer några bilder från kvällen.















Från djupet av mitt hjärta - Önskar jag er ett stort lycka till!

Tusen tack för en jättetrevlig kväll.

Många kramar till Er alla.

Kommentarer
Postat av: Anna

MASSOR av kramar till dej också Annica.

Tack för en superrolig kväll :)

2009-10-31 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0