Riktiga vänner har alltid en plats i mitt hjäta

Vad du gör mig glad Anna

Ni andra som läser undrar säkert vad det här betyder. Jag ska förklara.

Jag hade många fina arbetskamrater i Gävle som tyvärr inte finns kvar hos oss när vår firma valde att lägga ner verksamheten där. En av dom var Anna. En jätteduktig ung ledare som jag verkligen uppskattade. Vi fick en mycket bra relation. Ibland var vi i luven på varandra, tyckte inte alltid lika. Men trots det hade vi båda en förmåga att alltid mötas på halva vägen. Vilket också visade sig vara ett framgångsrikt koncept.

Jag hoppas Anna att du nu tar det lugnt och landar i din nya tillvaro innan du börjar med några nya projekt. Kommer du igång vad jag sa, näthandel är inte fel och du har ju många kontakter. Blir det kanske ett litet hotell någonstans i världen kommer jag att vara en av dina första gäster.

Har inte du funderat på att börja blogga. Jag skulle bli mycket glad om jag kan följa dig i framtiden.

Jättemånga lyckatill kramar till dig från mig.

Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0