Lillkillen har varit till fotografen i dag.

I dag har Petra och Peter varit och fotat "Kent Vilmer Viking" med 4D ultraljud i Stockholm.

Min profilbild Petra

Det är helt otroligt, dom såg honom hur väl som helst. Tyvärr hade han sitt ansikte vänt mot Petras rygg så ansiktet syntes inte så väl. Dom fick en bra bild i profil. Ja allt ska man väl inte veta och se, lite spännande måste man ju ha kvar och längta till.



Kent Vilmer Viking är inte det namn han kommer att få, det är bara det som morfar och jag kallar honom. Vad barnen ska heta det är föräldrarnas ensak, det lägger vi oss aldrig i.

När Petra ringde hem och berättade för storasyster Tova så sa hon - Ska jag få en storebror? Det är inte så lätt för henne att förstå. Likaså när dom berättade att dom skulle åka och titta på bebisen och försökte förklara för henne hur det gick till funderade hon en stund och sa - Lyfter dom på locket på magen då mamma?

Nu när Alfons får en liten killkusin så blir det två små killar i familjen som är nästan lika gamla. Kent är jätteglad för det. Helt otroligt vad många vi har blivit, hela 15 st är vi i famijen när lillen i februari.

Nu blir det till att köpa blå bebiskäder igen. Det är så kul att gå och titta på allt tufft som finns till småpojkarna.



Dom kommer inte att behöva köpa mycket nytt skulle jag tro, Cicci har handlat massor åt Alfons som Lillen säkert får ärva. Kläderna hinner ju inte slitas det första året.

Ja livet är underbart, eller hur.



I natt kommer jag att sova riktigt gott.

God Natt.







Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis Grattis

Vad roligt med alla små babysar.

Hoppas allt är bra med er.



kram Gunilla

2009-11-20 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0