Tack för all värme jag fått

Tack till Er alla för värme och omtanke.

Jag tycker ofta att jag är en ganska ensam "varg" men så är det nog inte. Det är så många som visat sin värme och omtanke dom senaste dagarna, både i ord och handling.

I dag kom det en otroligt vacker blombukett från mina jättefina arbetskamrater. Jag är tillbaka igen på måndag, längar efter er.



I går kom Petra med ett kuvert, i det låg senaste plattan med Carolina af Ugglas. Jag blev jätteglad, och gladast blev jag nog för det hon hade skrivit på kuvertet.



Tack till er alla som ringt, SMS:at, noterat på min blogg mm. Tack för allt stöd det känns verkligen bra.

Många kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0