Städdagar

Mycket städning blir det

HINK+URVRIDARE

Nu har vi tömt mammas lägenhet i Nolby. Jag och barna har varit där och tagit det sista nu torsdag och fredag och påbörjat städningen. Det går riktigt bra när man är många som hjälps åt. Nu ska Kent och jag iväg och göra färdigt där, sedan ska vi fortsätta på Skottsund för även där ska det vara tömt och städat tills på måndag.

Let´s Dance

Juryn började gråta

I går kväll hade vi en skön kväll. Matlagningen skippade vi, handlade i stället i delidisken på Nivrena. Massor av gott och onyttigt blev det och ett glas vin. Sedan tittade vi på Lets Dance, helt otroligt att inte Laila vann tävlingen. Hon var så bra man bara kan vara. Tyckte svenska folket att Magnus dansade bättre eller röstade dom på honom för att dom gillar honom mera. Fattar inte vad dom ska med en jury till, dom som kan får ju ändå inte bestämma. Den här typen av tävlingar borde heta, "Vem tycker du bäst om" för prestationer verkar inte gälla.

Såg du inte programmet gå in på den här länken och se Lailas showdans.
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.914777

Nej du ska jag hoppa i kläderna och göra mig fördig för städning.

Önskar dig en riktigt trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Petra

nu vill jag ha en uppdatering!! =)

2009-04-05 @ 14:18:55
URL: http://pelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0