Mera barnbarn

Snart kommer det en ny liten kille till vår familj

Cicci och Tomas ska ha barn i augusti. Troligast kommer han till världen i slutet av juli för han kommer med kejsarsnitt. Dom har kollat upp så att vi vet att det är en han, det passar mig som är ganska nyfiken. Det ska blir så jättekul att få ett barnbarn till. Visst är det helt otroligt, älska kan man hur många som helst. Det tar aldrig slut på den kärlek man kan ge och få, det finns hur mycket som helst.

Jag säger: (som Lillbabs)
Vem du än är så välkommen till livet!
Jag ska va´med när du tar första klivet.
Jag ska va´med vart du än ställer färden
På dig väntar många stora äventyr
när din första morgon gryr!

Storasystrarna Ellen och Elsa titta på första bilden av lillebror.



Ska blir spännade att höra vad han ska heta, det är många namn som diskuteras. När det gäller namnfrågan är jag inte aktiv, det ska man som föräldrar helt och hållet bestämma själv.

Välkommen lilleman, längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0