Äntligen på bättringsvägen

Nu håller förkylningen på att ge med sig.

Vi har bara tagit det lugnt i helgen, orkade inte med några stora utsvävningar. Har donat en del här hemma. Det är så roligt när man renoverar, från början så händer det jättemycket man ser hela tiden resultat. Sedan kommer man till en fas då allt bara känns tungt och inget vill bli riktigt fördig.



Nu tycker jag att sovrummet känns riktigt ok i alla fall. Har satt upp nya gardiner i helgen som passade jättebra till krukorna som jag köpte för ett tag sedan.

Köket blir nog aldrig klart. Det har blivit några ljusa fläckar på bänkskivan så den är nu reklammerad. Vi kommer att få en ny skiva om ca 4 veckor. Ikea är faktiskt ok när man inte är nöjd, dom skickar brädan och även en snickare som kommer och byter ut den. Det känns jättebra.


Köpte också nya köksgardiner för ett tag sedan. Dom var så tunna så jag skulle fodra dom, det jäklades hela tiden så dom har blivit liggande ett bra tag nu. Även dom fick jag upp nu i helgen, vet inte om jag tycker att det blev så himla bra. När jag köpte dom kom en kollega Annelie in i tygbutiken när jag var där. Ja sa - Visst är det ett snyggt tyg. Nä sa Annelie det är ju typ 50 tal, det är inte snyggt. Är osäker om det blev Annelie eller jag som fick rätt, vad tycker du.

Nej nu ska jag gå ut och hänga tväll. Det är underbart att man äntligen känner lite vårkänska om det det är kallt som attan ännu.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0