Förkyld som bara den.

Visst är det väl typiskt, nu är jag förkyld som bara den.

Sitter här och tycker synd om mig själv, varför måste jag blir dålig nu också. Jag som hade så mycket och göra på jobbet den här veckan. Skulle vara i Stockholm tisdag och torsdag och Luleå i dag. Fick ställa in dagens resa och kommer inte iväg i morgon heller. Det är inte så lyckat att vara med på möten och inte ha någon röst, det bara rosslar när jag försöker säga något. Inte är det trevlig för omgivningen heller när man sitter och hostar och nyser. I går när jag åkte hem gjorde det ont som attan i öronen när planet gick ner för landning. Det kändes som örsprång som man hade ibland som barn.

Tur att jag har datorn som sällskap här i min ensamhet, Kent jobbar över i kväll. Ska lägga in lite bilder från påskhelgen.

Som jag skrev i tidigar inlägg var vi alla i stugan i påskhelgen. Vi hade det mycket mysigt tillsammans och bitvis var vädret mycket bra.

Här kommer lite bilder från långfredagen som vi tillbringade till största delen på stranden. Vi har en jättestor hemmagjord grill där nere. Det är ett cementrör som Kent har fyllt upp med sand. Grillgallret är en fd lagerhylla från Kents jobb. Den fungerar mycket bra, med rätt kärl kan man både koka och grilla korv där nere.


Påsklunch i det fria.


Cicci och Tomas i bakgrunden.


Petra, Cicci och Peter i bakgrunden.


Nästan hela gänget


Jag mätt och belåten.


Tova, Micke, Elsa och Hannes kommer tillbaka efter en kort skotertur.
_________________________________________________

Hyra ut husvagnen i sommar.

Känner du någon som vill hyra vår husvagn i sommar så går det bra. Kent tycker att vi ska sälja vagnen för vi använder den så lite. Det vill inte jag göra och här fick jag bestämma. Vi kommer att hyra ut den i stället så att den inte bara står. I måndagskväll satt jag och gjorde en annons på Blocket. Blev riktigt nöjd med resultatet.

Se bif adress på blocket:   //www.blocket.se/vi/21175642.htm?ca=4_s

Klicka för att se nästa bild

Bilden tog vi i somras när vi var på Lissebergs camping i Göteborg. Känner du någon som är intresserad av att hyra får du gärna tipsa om vår vagn.

Nej nu ska jag gå och bädda ner mig en stund så att jag blir frisk.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0