Veckan som gått

Ja nu har min första jobbfria vecka passerar. Jag har inte en enda gång hittills saknat jobbet. Jag känner bara en otroligt stor befrielse, det var verkligen dags för mig att sluta på Telia nu. Jag känner bara värme och tacksamhet åt min trogna arbetsgivare.

Veckan har gått så fort, den har inte innehållit några stora händelser men den har varit alldeles otroligt bra.

Jag har funnits till hands för mina nära och köra. Funnits till hans utan att känna. - Nej jag hinner egentligen inte, nej jag orkar egentligen inte mm. Jag har haft all tid i världen.

På eftermiddagarna har jag varit på fritid på Mickes skola. Så himla roligt. Jag har känt en liten oro att det är något som ska komma ifatt mig. Känt lite oro att jag ska bli sittande sysslolös och deppig. Jag vet redan nu att så kommer det inte att bli, det ser familjen och barnen på fritid till att jag inte gör.

Nu ska jag fixa med våra kläder. Vi har köpt nya garderober, behövde bättre förvaring. Vi ska inte flytta, vi behöver inget större hus. Det räckte med lite bättre garderober och lugn och ro för att jag ska inse det. Skönt, hade varit jobbigt att flytta igen, ;)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0