Nästa pass

I morse klev jag upp tidigt för att åka till Petra. Jag skulle ta hand om barnen och skjutsa till skola och dagis. Petra skulle skjutsa in Jörgen till sjukhuset. Han ska göra en operation i dag.

När jag kom hem gick jag lös på Jacobs byxor som skulle sys om. Han ville ha ett par brallor som inte finns i barmmodell så dom köpte minsta vuxenstorleken och kom med dom till mig. Det var ingen lätt uppgift att förminska byxorna men jag tror att jag lyckades riktigt bra. Jag får vänta och höra vad Jacob säger.

Nu väntar snart ännu ett pass. Ska hämta Tova med flera som varit på utflykt med skolan till Dyket i dag.

Ja det är ingen risk att jag sitter sysslolös i min nya lediga tillvaro. Livet är underbart. I kväll blir det åter Tova och Dante. Vi har lovat att fixa hämtning och middag. Ev sover dom över här, det beror på hur Jörgen mår när han kommer hem från sjukhuset. Han han ont och är trött så kan det vara skönt för honom och Petra att vara barnfria.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0