Mamma 80 år

I dag fyller mamma 80 år. Jag säger fyller år, för mig är hon inte borta. Det går inte en dag då hon inte är med mig. Jag minns när hon nyss gått bort och sorgen kändes outhärdlig, då sa en kollega till mig. - Annica, det kommer en dag då du kan tänka på din mamma med glädje. Jag tänker, så dumt! Jag som saknade henne så mycket. Hur skulle jag kunna känna glädje. I dag är alla tankar kring mamma med glädje.

Tänk att just jag fick världens bästa mamma och tänk att hon kommer att vara mig nära så länge jag lever. När jag inte lever längre vet jag att hon kommer och hämtar mig. Klart att jag känner tacksamhet och glädje när jag tänker på dig mamma.

Grattis på din stora dag mamma.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0