Härlig dag

Sitter varje vardag i soffan och vaknar till Godmorgon Sverige på TV 1. I dag satt jag kvar längre än vanligt när jag vill ha min kudde klar. Jag blev riktigt nöjd med resultatet så det blir nog flera kuddar. Det blir lite nostalgi, mormors rutor fanns väl i de flesta hem på 70-talet.

I dag ska jag träffa en kompis på Mias Kondis vid lunchtid. Klockan 13:00 ska jag vara på skolan. Det gäller att hålla sig sysselsatt och det har jag inga som helst problem med.

Jag kan bli lite inåt och lite låg ibland så visst funderade jag en hel det på hur det skulle bli när jag slutade jobbet. Funderade på vad jag skulle fylla dagarna med och hur jag skulle hålla igång mitt sociala nät. Jag är verkligen glad att Micke förslog att jag kunde vara på skolan några timmar varje dag. Ja han känner väl sin mamma :).
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0