Rådgivning och bullbak

I dag har jag träffat en personlig ekonomisk rådgivare. Jag blev så lättad av det samtalet. Jag kommer att få det riktigt bra framöver, behöver inte alls oroa mig för eventuella jobb och pension. Så skönt. Jag rekommenderar verkligen alla att ta råd när man inte själv har svaren. Frågor som vad, när och hur kommer det att bli har ofta snurrat som stora frågetecken helt i onödan. Nu vet jag.

På eftermiddagen var jag på skolan. Där bakades det för fullt. Känner mig helt slut nu, bullbak med drygt 30 st 6 och 7 åringar känns i hela kroppen.

Nu väntar jag att Kents bror ska komma, jag ska klippa honom i kväll.

Ja ingen risk att jag sitter sysslolös. Det skulle vara skönt med lite semester också ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0