Måndag

Det går någon sjuka på skolan. Huvudvärk och illamående, hoppas verkligen att jag klarar mig.

I dag kände jag mig hängig innan jag åkte iväg. Ev kan det bero på att jag tog min medicin flera gånger i morse. Jag måste nog skaffa en stånd där låda som man doserar med. Det händer flera gånger i veckan att jag funderar, har jag tagit eller inte tagit min medicin. Vid sådana tillfällen tar jag det säkra före det osäkra och tar mina piller. Vet inte vilket dom är bäst, att låta bli eller att ta två gånger. Ja det är mycket att hålla reda på nu för tiden. ;)

Petra i min nya mössa som jag virkade förra veckan. Den var inte planerad till henne men den blev hennes.

Nu ligger jag på sängen och väntar på att Kent ska fixa middagen. Känner mig både mätt och hungrig så något är det som inte är bra.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0