Härliga sommar

I dag är vädret riktigt bra, sol från nästan klarblå himmel. Jag hoppas att det håller i sig.

Jag var pigg som vanligt i morse. I går sa Kent (som är ordentligt dålig med feber till och från samt hosta) att i dag var det sovmorgon på schemat. Inte på mitt i alla fall, klockan 7:00 var det morgonkaffe.

Nu har jag varit i husbilen och städar. Har börjat städa garage och förråd. Konstigt vad mycket skräp det blir, varför inte kasta sådant som inte ska vara kvar på en gång. Det måste ju vara bra mycket enklare och bättre än att först ställa grejerna i garage och förråd och sedan kasta det därifrån.

Måste berätta att jag har köpt några multivitaminer på Apoteket som heter 50+, det är skillnad som natt och dag på min ork. Finns också 60+ för släkt och vänner som passerat det strecket ;)). Rekommenderas.

På eftermiddagen blir det kakas hos Elsa som fyller 10 år i dag den 13 maj. Hon får inget paket i dag utan en slant, så har jag planerat att vi ska åka på stan på tisdag och handla upp den. Det brukar vara uppskattat att få vara på shopping med mormor.

Nej, nu är det slut på rasten, åtet till vårstädning.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0