Små gäster

I går eftermiddag fick vi tre små gäster (Ellen, Elsa och Tova) på middag. Dom tyckte att det var så trevligt att vara här så det blev tre små nattgäster också.

Det är verkligen roligt att ha dom här och Elsa och Tova leker så bra tillsammans numera.

Tova fyller 6 år i dag så vi sjöng för henne i morse. Så säger Kent, - Nu har vi ju inte något födelsedagsfika till dig i dag Tova. Det här svaret fick han. - Det gör inget morfar, jag kan dricka lite kaffe tillsammans med dig. Ja dom är underbara det små.

I morgon är det jobb igen. Jag är lite nyfiken på hur det har gått (resultat) när jag varit borta och om det är något som har hänt. Trots min nyfikenhet ska jag inte öppna jobbmailen i dag, jag ska på Tovas kalas och det ska få vara i fokus och inga jobbtankar ska få störa mig.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0