Sista kvällen

Sista kvällen och här ligger jag ensam på sängen och sprattlar med mina fina fötter.

Jag har varit och skrubbat fötterna och gjort tårna röda och fina. Jag har också varit till Fredrik och sagt hejdå för den här gången.

Nu väntar jag på att Kent ska komma tillbaka och visa upp sin nya tatto. Jag har sett den på bild så den blir säkert bra. Jag tror att han har blivit lite beroende av att tatuera sig. Ok då, han är ju så gammal nu så han måste ju kunna göra vad han vill med sin kropp. Han kommer aldrig att byta yrke och ha något som inte lämpar sig med tatuerade armar.

I fjol när vi var här med Ellen så lovade jag att hon skulle få göra en henna tatto, en sådan som går bort. Som tur var läste jag om det och ev. risker. Då visade det sig att hennan är mycket allergiframkallande så till hennes stora besvikelse blev det ingen tatto den gången.

Min nya fina fot.
.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vilka tjusiga fötter Annica!

Ni verkar ha det underbart!

Kram från Linda :-)

2012-03-15 @ 07:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0