Regn

I dag fick vi en ordentlig regnskur över oss när vi var nere på stranden.

På hemväg köpte vi med mackor från Subway, otroligt goda. Jag lade mig på sängen för att läsa lite men somnade snart bort från boken. Det är ganska skönt med en regnskur ibland, då tvingar man sig att koppla av och bara ta det lugnt.

I kväll blir det en repa på Banglaroad i Patong vilket är ett måste när man är här. Lika galet om inte mer galet än marknaden i går. Jag minns en gång när vi var där med en av Kents kunder. Då kom det fram en kille och slog upp typ en meny och visade bilder från showerna man kan gå på där i gränderna. Jag trodde att vårt sällskap skulle svimma av förvåning. Där går gränsen för vad bi vill uppleva här nere.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0