Håkans Bar

När vi kom hem i dag efter vår utflykt var vi rejält trötta. Vi sov och slappade så vi kom inte iväg till middagen förrän klockan var runt 20:00.

Vi gick till Håkans Bar som nu även finns i Karon. Det var trevligt att sitta där och maten var helt ok. Jag var inte så hungrig så jag tyckte inte att min fisk smakade så bra. Mamma sa ofta - När mössen är mätta smakar maten beskt. Ja det är sant.

Nu skjuts fyrverkerier här utanför hotellet för andra gången i kväll. Skönt, nu måste garanterat alla onda andar vara väck.

Nej nu återstår bara nattens sköna sömn. Om vi nu kan sova. Kent har acklimatiserat sig så väl i värmen så han vill ha ac:n på 27 grader. Vi har det alltså ganska nu både inne och ute kan jag lova.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0