Trött

Nu sitter jag i soffan och känner mig helt utslagen. Det har verkligen varit en helg full av aktiviteter med och många barn och vuxna.

I dag har vi börjat bygga en altan på lillstugan, det blir jättebra. Petra och Jörgen har varit här och hjälpt till. Det blir så mycket roligare och går så mycket fortare om man är några som hjälps åt.

Jag mår så bra när det händer mycket omkring mig. Med stugan full av barn finns det ingen möjlighet att sitta och grubbla på livet allvar. Jag kommer säkert att sovs som en stock i natt. I går natt hade jag en liten propeller som snurrade runt i sängen, Alfons heter den propellern som väckte mig åtskilliga gånger. :))

Nej nu är klockan sena natten och det är dags att släcka ner för i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0