Packar

I morgon åker vi på semester. Ska verkligen bli skönt att komma bort några veckor.

Håller på att packa och det är inte det enklaste. Jag brukar ofta säga att allt som vi glömt finns att köpa men när det gäller kläderna är det inte lika enkelt. Jag hänger fram och jag hänger tillbaka. Har en vädringsställning som jag använder när kläderna åker fram och tillbaka i garderoben. Nu tror jag att det är det slutgiltiga valet som hänger på ställningen. Tur att det är en ordentlig garderob i bilen.

Petra sa för ett tag sedan - funderar du mamma på att köpa en ny klänning, köp den till Cicci eller mig för du behöver inga flera. Ja hon har kanske rätt.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0