Krk

Nu har vi varit här i Baska på södra Krk i två dagar. Här är otroligt vackert, vill du se bilder titta på FB där jag lägger ut ibland.

I dag blir det en stranddag, inte ett moln på himlen och varmt som attan. Stranden är lite stenig så vi har köpt badskor hihi. Trodde väl aldrig att jag skulle stoppa fötterna i sockiplast i vuxen ålder :)

Vi bli här en eller två nätter till, Kent han trivs och kan nog stanna lite längre. I mig drar rastlösheten lite väl mycket tyvärr. Den 2 juli stör mig och min nattsömn otroligt mycket, synd. Det känns verkligen inte rätt att önska att dagarna ska passera när det är semester men det problemet är jag tyvärr maktlös inför. Det påverkar även mitt välmående så något vin eller en drink är inte att tänka om mina sockernivåer ska vara någorlunda. Men efter regn kommer solsken säger ordspråket så det blir säkert bra.

Ha det bra alla där hemma, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0