Internet i stugan

Äntligen har jag ett fungerande Internet i stugan. Tyvärr kan inte Telia leverera det, här fungerar bara Telias 2G och det är dessutom väldigt ofta som det är stora störningar.

Nu har jag skaffat ett mobilt bredband via 3 och det fungerar perfekt. Ja vad gör man, ingen klarar sig i dag utan uppkoppling.

I dag är jag ledig och håller på att göra det sista i lillstugan. I kväll kommer Petra med sin familj ( numera 5 personer) och inviger efter senaste renoveringen. Ellen kommer också ner i kväll och sover över så här blir fullt hus. :) Jag håller tummarna att vi slipper regn så att vi kan grilla dagens middag.

Här står Tova och tittar på det fina akvariet som finns på Njurunda vårdcentral.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0