Barnhelg

Nu är det full fart med barnbarnen här i stugan.

På förmiddagen var det fika med Tova, Dante, Petra och Jörgen på Järnvägskondis i Bommen. Det är så mysigt att gå dit och vi vill att det ska finnas kvar och då behövs det ju kunder.

Ellen, Elsa och Alfons ska sova här i natt. Cicci och Tomas ville hitta på något på tu man hand vilket jag mycket väl förstår. Med tre barn i huset blir det inte mycket egen tid. Jag kommer ihåg hur det var.

Det ena ger det andra. Jacob och Hannes ville också vara med så nu är stugan full av barn. Jag undrar när det kommer att bli natten här i kväll, inte allt för tidigt skulle jag tro.

Nu är Kent ute och leker med barnen, jag tror att han har roligast. Det låter så i alla fall.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0