Fortfarande sängläge

Ligger fortfarande i sägen bortsett från några timmar i dag när jag satt framför datorn och jobbade sjöblöt av svett troligast orsakat av Alvedon.

Det gör så ont när jag hostar, har träningsvärk i bröstet av allt hostande. Ryggen känns som den håller på att värka sönder, troligast för att jag har legat på den för länge.

Ja eländigt värre är det och jag tycker faktiskt lite synd om mig själv.

I morgon måste jag in på jobbet, har ett möte på eftermiddagen som jag inte vill missa. Får se hur jag mår i morgon förmiddag, är det lika som i dag åker jag bara in på eftermiddagen.

Petra är här nu, hon har samma fel som mig så det är nog hennes snuviga barn som smittade oss förra veckan. Barnbasseluskerna är i det närmaste "Livsfarliga" för oss vuxna. Petra ringde och hade trist men frös och kände sig så slut så hon orkade inte gå hit (ca 300 meter). - Kan inte pappa hämta mig med en varm bil sa hon. Klart han gjorde det.

Nu ska jag lägga undan telefonen och sova en stund, ögonlocken känns blytunga trots att jag sovit så mycket.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0