Snart har denna dagen passerat

Nu har dagen övergått till kväll. Alla dagens pass är avklarade. Rundvandringen klockan 19:00 hoppade jag över.

Det här kommer att bli jättebra, det är fullt schema hela dagarna. Fys aktiviteter varvat med föreläsningar. Det är inte många timmar som inte är fulltecknade i schemat.

Nu ligger jag på sängen och pratar med alla FB vänner. Det är underbart att känna att alla finns så nära. Du som inte har FB ännu går miste om mycket. Det sociala nätverket får en helt ny dimension med FB. Britt, jag tycker verkligen att du ska testa :-).

Det jag saknar just nu är en TV, vill se nyheterna. Det finns några tv rum men jag känner inte för något kollektivt tittande. Jag får läsa tidningarna på nätet i stället. Nästa gång jag kommer hit och ska stanna tre veckor tror jag att jag tar med våra lilla TV som vi brukar ha i bilen.

Jag får hoppas att natten blir lugn. Det här stället har en mer 100 år lång historia. Jag hörde några skrönor om några osaliga själar som vandrar runt här på nätterna. Det är nog bara skrönor för jag känner lätt av om det inte är lugnt, jag känner inte av något. Kent var så gullig när jag berättade om det. Ha sa - Gumman du får ringa när du vill, vilken tid som helst om du känner dig orolig. Bussigt, han som aldrig vaknar av telefonen när han somnat. Hihi

Nu ska jag läsa lite nyheter och lösa korsord innan det är dags att sova. Dagen börjar 07:25 med provtagningar i morgon bitti. Sedan blir det full rulle igen.

Jag kommer igen i morgon.

Här är veckans schema. Inte många håltimmar här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0