Framme

Ja då var jag framme. Kom hit klockan 10:30 på avtalad tid. Gick genast till samlingsalen där det redan satt runt 50 personer.

Vi fick lite regler inledningsvis. Bl.a. att vi inte får bada ensam. Vi får inte springa runt poolen, det kan vara halt så att vi ramlar. Vi får inte ha tuggummi eller tabletter i munnen när vi badar (kan sätta i halsen) får inte lägga dessa runt poolkanten. Vi får inte heller lägga plåster som lossnat i vattnet på poolkanten.

Vi får inte tända värmeljus i lyktor på rummen, det kan börja brinna.

Phu, ja det är faktiskt sant.

Efter dessa regel var det en föreläsning om hälsa. Sedan var det lunch, helt ok med mycket grönsaker.

Nu har jag installerat mig på rummet. Ett stort rum med två sjukhussängar i varsin ända av rummet. Blir toppen när Kent kommer på besök vid min nästa vistelse som är hela tre veckor.

Klockan 13:15 kommer personalen hit till den flygel som jag bor. Då blir det mer information.

Tårarna är inte långt borta just nu. Men det blir bättre.

Jag kommer igen i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0