Änligen

Äntligen finns min blogg som app i telefonen.

Nu kommer jag att återuppta mitt bloggande. Jag tycker att det är så tröttsamt att sitta framför datorn, jag gör allt via min telefon numera. Och nu kan jag äntligen blogga igen.

Jag börjar med att tacka mina gamla arbetskamrater för en trevlig kväll på gamla Viktoria. Det var som vanligt, gott att äta och gott att dricka. Själv hade jag bilen med så det fick bli vatten men det är helt ok.

Här har är några foton från kvällen som blev ganska tidig för mig. Jag hade varit i Stockholm på dagen så när klockan närmade sig 21:00 kände jag mig ganska mör.

Nej nu ska jag fortsätta o packa, ska vara borta hela nästa vecka. Snart kommer också tre av mina barnbarn som ska vara med oss till i morgon.

Kramar till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0