I dag ar himlen klarbla

Underbart....

I gar hade vi en harlig dag pa stranden om an solen bara tittade fram lite da och da. I dag ar himlen klarbla sa det blir stranden i dag ocksa. Vi har inte bestamt vart vi ska aka, ev blir det Nai Harn.

Ellen mar mycket battre sa nu kanner vi igen henne igen. Full fart med andra ord. Det blir sakert marknad i stan i kvall om jag kanner henne ratt.



Har sitter vi pa hotellet i AuNang och vantar pa var taxi.

I gar kvall var vi till Pepe's Bodega och at middag. Dom har jattbra mat dar men enormt stora potioner.



Det blir ganska enahanda biler ser jag nu nar jag bloggar, det ar mest strand och restauranger. Jag ska skarpa till mig och ta lite naturbiler ocksa.

Ha det bra alla dar hemma, massor av kramar

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hejsan Igen.

1:Bra att Ellen är piggelin igen.

2:Kul med lite (mycket) natur och omgivande miljö bilder (spännande).

3:Trevligt att ni har fint väder.

4:Når mina kommentarer fram?

5:Det är söndag FM här klockan är -kvartöverett-.

6:Jag har svårt med denna form (blogg)av kontakt med er,jag vet inte riktigt hur man gör, men jag försöker lära mig detta sätt att "prata" med varandra så gott jag kan.

7:Vänliga hälsningar till er alla och miljoner kramar till Ellen.

2010-11-14 @ 13:25:44
Postat av: Anonym

Hejsan Igen.

1:Bra att Ellen är piggelin igen.

2:Kul med lite (mycket) natur och omgivande miljö bilder (spännande).

3:Trevligt att ni har fint väder.

4:Når mina kommentarer fram?

5:Det är söndag FM här klockan är -kvartöverett-.

6:Jag har svårt med denna form (blogg)av kontakt med er,jag vet inte riktigt hur man gör, men jag försöker lära mig detta sätt att "prata" med varandra så gott jag kan.

7:Vänliga hälsningar till er alla och miljoner kramar till Ellen.

2010-11-14 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0