I dag ar det klarblahimmel och vindstilla

I dag blir det stranden och solskydd som galler, det ar kanonvader.

I gar var vi i Kata och badade. Jag tordes inte ga langt ut for det var jattevagor. Vi skulle bada har i Karon men det gick inte, - det dar ar val inga vagor sa Ellen och blev lite sur nar vi akte till Kata. I gar kvall nar vi skulle sova sa hon - du mormor, dom dar vagorna har nere har vi nog inte kunnat bada i.



Nu ar vi i Kata, har sitter Kent och Ellen pa var moppe

Har ser man vagorna, men det var varre i verkligheten. Ellen ar totalt oradd sa vi maste halla koll pa henne hela tiden. I dom har vagorna far hon inte bada sjalv.



Dom ser inte alls sa stora ut pa bilden, men det ska mycket till innan jag inte badar. Vagorna vande ganska langt ut sa skummet bara yrde runt ansiktet.



Har syns vagorna lite tydligare.

Efter stranden akte vi hem och badade i poolen, det passade mig battre i gar.



Har ser ni vara narmaste grannar. Det ar helt otroligt hur folk kan bo. Tydligen har dom TV for det sitter ett antenn pa nocken. Jag tror att det ar ganska manga har nere som fortfarande har det riktgt daligt.



Har ar vi pa vag till middag. Vi tog en tuktuk bort till Dansken. Vi stannade till en stund hos Elvis ocksa, det var ett riktigt drag dar i gar kvall. Tom Kent o jag var upp och dansade.



Kent och Ellen utanfor vart hotell, hon gillar verkligen att akta moppe.

Nej nu ska vi ga och ata frukost och sabba pa till stranden. I kvall far det blir en lugn kvall far i morgon hamtar taxin oss redan kl 07.00, baten till Krabi gar 08.30.

Ha det bra, nasta inlagg gor jag fran Krabi.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Igen.

Vilket långt och spännande Novemberlov du har

Ellen.Kul att titta på alla fina bilder ni

skickar.

Bra att ni tar det försiktigt med vågorna dom

kan vara lurigt farliga för den oförsiktige.

Må så gott.Jag skall ringa från Cecilias telefon.

Morfar.

2010-11-07 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0